Hemeroteca de notícies i agenda
Balls llatins per a tothom
23/04/2022Sessió dirigida de Balls Llatins. En acabat, reconeixement a l'escalador lliçanenc Joel Codina Pineda.
43è acte d'homenatge a la gent gran
23/04/202212.00 - Missa a la Parròquia de Sant Cristòfol amb la participació de la Coral de Lliçà de Vall
13.30 - Dinar pica-pica als jardins de Can CollFesta de Sant Jordi
23/04/2022Celebració de la diada de Sant Jordi a Lliçà de Vall. Clica per veure la programació completa.
Concert de Sant Jordi de la Coral Lliçà de Vall
23/04/2022La Coral ofereix un concert en motiu de la Diada de Sant Jordi
Festival Fet a Mans
24/04/2022Un Festival pensat per a aquelles persones que vulguin viure una experiència creativa en primera mà. Hi trobarem materials per crear i propostes que fomenten la creativitat, la curiositat i el joc, i està destinat al públic familiar i a totes les persones curioses. Espai musical, espai gastronòmic, espai lliure de tallers, parades de creatiu, photocall i espai de joc.
Trobada anual de colles del ball de gitanes
24/04/2022A més de la colla de Lliçà de Vall ens acompanyaran les colles de Santa Eulàlia de Ronçana, Antics Dansaires de Cerdanyola, Sta. Perpètua de la Mogoda i Ripollet.
Portes obertes de l'Escola Bressol Els Ninots
27/04/2022La jornada de portes obertes serà el dimecres 27 d’abril a les 19 h demanant cita prèvia a l’escola al 938 439 813 o a elsninots@llissadevall.cat