Hemeroteca de notícies i agenda
Comença la campanya preventiva contra el mosquit tigre a Lliçà de Vall
24/05/2021Els tractaments, que comencen aquesta setmana, s'aniran repetint de manera periòdica fins el mes d'octubre.
L'arbrat municipal rep tractaments amb endoteràpia per prevenir el pugó
24/05/2021El tractament es realitzarà durant aquesta setmana a diversos punts del municipi.
El ple ordinari de maig recupera la presencialitat
25/05/2021L'ordre del dia de la sessió té un total d'onze punts. Les persones interessades en assistir han de demanar-ho prèviament trucant a l'OAC.
Inscripcions al Casal d'Estiu Jove a El Kaliu
26/05/2021La Regidoria de Joventut organitza un any més un casal d'estiu per a joves de 6è a 4t d'ESO. Inscripcions del 3 al 10 de juny.
El pròxim 1 de juny reobre el Casal Social
28/05/2021La reobertura començarà per la part del bar. Les activitats no es poden reprendre, de moment.
Afectacions al trànsit el pròxim dilluns 31 de maig per la instal·lació de dos ressalts a l'Avinguda Montserrat
28/05/2021Els treballs començaran al matí i s'executaran en un sol dia.
Paintball
28/05/2021Primera trobada del torneig de Paintball que organitzem des del Kaliu i que tindrà lloc una vegada al mes fins al mes de juliol.
Forma el teu equip i prepara't per la batalla!
Inscripció: A través de l'Instagram @elkaliu o per correu electrònic a lldv.joventut@llissadevall.catTaller participatiu per l'elaboració del mural representatiu el Maig Cultural 2021
29/05/2021Taller participatiu per fer un mural al.legòric, a través d'un taller participatiu dirigit per l'artista mural Paola Mikej, que s'inspirarà en les reflexions sorgides de les persones participants en els actes del Maig Cultural d'enguany.
Per participar-hi, cal inscriure's prèviament a Can Magarola Tel. 938 445 380