Oficina municipal d'Informació al Consumidor (OMIC)
Servei que s'encarrega de donar informació, ajuda i orientació destinat a les persones com a consumidores i usuàries perquè puguin exercir els seus drets bàsics.
Mensualment la Unitat Mòbil d'Informació al Consumidor (UMIC) de la Diputació de Barcelona porta a terme un assessorament més ampli i concret.
A qui s'adreça?
A tota la ciutadania
Línies de servei:
- Informació i orientació
- Conèixer els seus drets i deures en l'àmbit de consum
- Consumir de forma responsable, és a dir, practicant el consum informat, reflexiu i conscient de béns i serveis, tenint en compte criteris de sostenibilitat econòmica, familiar, ambiental i social
- Gestionar les controvèrsies entre empreses i persones consumidores mitjançant vies alternatives de resolució de conflictes, gratuïtes i voluntàries, com la mediació i l'arbitratge de consum.
- Tramitació de queixes i denúncies
- Campanyes d'informació i sensibilització
Contacte o tramitació:
- Atenció presencial: Ajuntament de Lliçà de Vall, plaça de la Vila, s/n, de 8:30 a 14:30h
- Atenció telefònica: 938439000
- Tràmit seu electrònica: https://seu.llissadevall.cat
Rregidoria responsable:
Regidoria de comerç i consum