Oficina municipal d'Informació al Consumidor (OMIC)

Servei que s'encarrega de donar informació, ajuda i orientació destinat a les persones com a consumidores i usuàries perquè puguin exercir els seus drets bàsics.

Mensualment la Unitat Mòbil d'Informació al Consumidor (UMIC) de la Diputació de Barcelona porta a terme un assessorament més ampli i concret.

A qui s'adreça?

A tota la ciutadania

Línies de servei:

  • Informació i orientació
  • Conèixer els seus drets i deures en l'àmbit de consum
  • Consumir de forma responsable, és a dir, practicant el consum informat, reflexiu i conscient de béns i serveis, tenint en compte criteris de sostenibilitat econòmica, familiar, ambiental i social
  • Gestionar les controvèrsies entre empreses i persones consumidores mitjançant vies alternatives de resolució de conflictes, gratuïtes i voluntàries, com la mediació i l'arbitratge de consum.
  • Tramitació de queixes i denúncies
  • Campanyes d'informació i sensibilització

Contacte o tramitació:

  • Atenció presencial: Ajuntament de Lliçà de Vall, plaça de la Vila, s/n, de 8:30 a 14:30h
  • Atenció telefònica: 938439000
  • Tràmit seu electrònica: https://seu.llissadevall.cat

Rregidoria responsable:

Regidoria de comerç i consum

Ajuntament

Plaça de la Vila, s/n - 08185 Lliçà de Vall - Barcelona
Telèfon: 938 439 000
Fax: 938 439 375
Adreça electrònica: llissadevall@llissadevall.cat
Lloc web: www.llissadevall.cat
Horari:  
L'horari d'obertura de les oficines municipals és de dilluns a divendres de 08.30 a 14:30 h
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 7.11.2025 | 12:38