Hemeroteca de notícies i agenda

  • Campanya davant els riscos d'hivern

    14/01/2020

    Consells d'autoprotecció davant els riscos d'hivern

  • COMUNICAT D'ACTUALITZACIÓ DE LA FASE D'ALERTA DEL VENTCAT

    20/01/2020

    Es comunica que en base a les previsions meteorològiques emeses pel Servei Meteorològic de Catalunya i per les afectacions que es preveu que se'n poden derivar, es manté la fase d' ALERTA del Pla Especial d'Emergències per risc de vent Catalunya (VENTCAT).
    Dilluns l'episodi s'intensificarà a partir del migdia, amb ratxes superiors als 72km/h a totes les comarques de l'àrea metropolitana de Barcelona i comarques del voltant. El vent bufarà de components nord i est. A les zones interiors les ratxes es superaran sobretot a les zones més altes.
    Dimarts, 21 de gener, l'episodi baixarà lleugerament d'intensitat però afectarà a tot Catalunya. El vent serà de component est.
    Per a qualsevol avís-incidència podeu contactar amb la Policia Local (938445454) o emergències (112).

  • COMUNICAT D'ACTUALITZACIÓ DE LA FASE D'ALERTA DEL NEUCAT

    20/01/2020

    S’actualitza la fase d'ALERTA del Pla especial d’emergències per nevades a Catalunya (NEUCAT). D’acord amb les previsions meteorològiques emeses pel Servei Meteorològic de Catalunya, continua la situació de risc per nevades.
    Per a qualsevol avís-incidència podeu contactar amb la Policia Local (938445454) o emergències (112).

  • COMUNICAT D'ACTUALITZACIÓ DE LA FASE D'ALERTA DE L'INUNCAT

    20/01/2020

    Es comunica que es manté la fase d'ALERTA del Pla Especial d'Emergències per Inundacions de Catalunya (INUNCAT).
    La situació meteorològica que s'ha iniciat avui amb forts vents portarà associats fenòmens de fort onatge i acumulació de precipitació des d'avui i fins dimecres.
    Per a qualsevol avís-incidència podeu contactar amb la Policia Local (938445454) o emergències (112)

  • Certificat idCAT a Lliçà de Vall.

    20/01/2020

    L'Ajuntament de Lliçà de Vall és Entitat Registre idCAT. Amb aquesta certificació, qualsevol ciutadà podrà sol·licitar un certificat electrònic a www.idecat.cat, validar-lo a l'ajuntament i evitar desplaçaments a altres municipis.
    El certificat digital idCAT s'instal·la al navegador de l'ordinador i permet operar amb les administracions públiques i assegurala integritat i la confidencialitat de les transaccions electròniques que envieu per Internet. També us permetrà, per exemple, signar documents i correus electrònics amb totes les garanties.

  • Mou-te per l'Esclerosi Múltiple

    20/01/2020

    El proper diumenge 2 de febrer a les 9h al circuit de Barcelona-Catalunya MOU-TE PER L'ESCLEROSI MÚLTIPE.
    àrea lúdica amb activitats infantils i food trucks.
    Informació i inscripcions: moute.fem.es 932289699

  • COMUNICAT D'ACTUALITZACIÓ DE LA FASE D'ALERTA DE L'INUNCAT 21/1

    21/01/2020


    Es comunica que es manté la fase d'ALERTA del Pla Especial d'Emergències per Inundacions de Catalunya (INUNCAT).
    La situació meteorològica actual associada a forts vents i precipitacions continuades, algunes d'elles en forma de neu, porta associat també fenòmens de fort onatge.
    En aquests moments hi ha 33 municipis que han activat el seu pla municipal pel que fa al risc d'inundacions o per l'estat de la mar.

  • COMUNICAT D'ACTUALITZACIÓ DE LA FASE D'ALERTA DEL NEUCAT 21/1

    21/01/2020

    S’actualitza la fase d'ALERTA del Pla especial d’emergències per nevades a Catalunya (NEUCAT). D’acord amb les previsions meteorològiques emeses pel Servei Meteorològic de Catalunya, continua la situació de risc per nevades.
    L'episodi de neu va començar ahir pel sud al massís dels Ports de Beseit, on continuarà nevant al menys fins dimarts.
    Durant aquesta nit i matinada la nevada afectarà el terç sud de Catalunya i interior del nord-est. No es descarta la possibilitat que acabi nevant a diferents indrets de la Catalunya Central i comarques interiors de Tarragona.
    Aquesta nit i matinada la cota de neu se situarà al voltant dels 400 metres, i de cara a demà anirà pujant fins als 1.000 metres al Pirineu i Prepirineu oriental, i al final del dia arribarà fins als 1.200 metres a la resta del quadrant nord-est. Per sobre dels 2.000 metres es podran acumular més d'1,5 metres de neu nova en tot l'episodi. A causa del fort vent hi haurà torb. La distribució geogràfica del fenomen dins les zones avisades serà extensa.
    De cara a dimecres la cota de neu se situarà al voltant dels 1300 metres i es concentrarà a la zona de la Cerdanya, Ripollès i Berguedà
    Per a qualsevol avís-incidència podeu contactar amb la Policia Local (938445454) o emergències (112).

Darrera actualització: 29.03.2017 | 12:33

Opcions