Hemeroteca de notícies i agenda

  • Dia Internacional de la Dona Emprenedora

    19/11/2019

    El 19 de novembreDia Internacional de la Dona Emprenedora, hem ofert les claus perquè una bona idea de negoci  triomfi  i  superis  els reptes que pot suposar emprendre.

    Gràcies a totes les dones per acompanyar-nos en aquesta jornada d’intercanvi d’experiències i activitats potenciadores de l’esperit emprenedor.

    Gràcies a la Marta Bertrán, presidenta de la Mancomunitat de la Vall del Tenes, alcaldessa de l’Ajuntament de Lliçà de Vall i emprenedora a l’Anna Montes, consellera del Servei d’Empresa i Ocupació de la Vall del Tenes i regidora de Benestar Social, Polítiques de Gènere i Cultura de l’Ajuntament de Santa Eulàlia de Ronçana al David Tura, advocat, consultor i expert en assessorament legal i jurídic a empreses i persones emprenedores als ponents Núria Gumau, Grafòloga, Eva Verdugo emprenedora en el sector de la restauració.

  • Dia mundial de la infància

    20/11/2019

    Avui celebrem el Dia Mundial de la Infància, és una data molt assenyalada a l'àmbit educatiu. Se celebra el dia 20 de novembre per commemorar l'aprovació de la Convenció dels Drets de l'Infant per part de les Nacions Unides el 20 de novembre de 1989, que posteriorment va ser ratificada per tots els països de l'ONU excepte Somàlia i els Estats Units d'Amèrica. Aquesta Convenció, al seu torn, es tracta d'un desenvolupament i ampliació dels continguts establerts per la insuficient Declaració dels Drets de l'Infant de l'any 1959:

    Declaració dels drets dels infants

    Convenció del Drets de L'Infant: Versió adaptada per a infants

  • El Gran Recapte d'Aliments, 22 i 23 de novembre

    22/11/2019

    El Gran Recapte d'Aliments a Catalunya és una campanya de recollida d'aliments bàsics per aconseguir que les persones més necessitades del nostre entorn rebin ajuda alimentària; també serveix per donar a conèixer la situació per la qual passa aquest grup que, arran de la crisi econòmica que estem vivint. La campanya la duen a terme simultàniament els quatre Bancs d'Aliments de Catalunya..

  • Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència envers les dones

    22/11/2019

    El proper dilluns 25 de novembre es el dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les dones.

    Commemoració que començarà amb la lectura del Manifest unitari. Seguidament els/les alumnes de l’Institut El Vern exposaran les reflexions envers la necessitat d’eradicar la violència i lluitar per unes relacions igualitàries. A continuació, la FIRA DE L’AMOR, amb atraccions què a més de divertides ens facin reflexionar sobre els mites de l’amor romàntic.

    Seguidament teniu el recull de totes les activitats que es faran en relació a aquest dia.

  • El teu avet de Nadal de cartró reciclat!

    02/12/2020

    Campanya #avetdecartrolldv

    Si tens infants entre 0 i 12 anys i encara no tens el teu avet de cartró el pots venir a buscar a l’Ajuntament del 7 al 18 de desembre.

    L’objectiu de la campanya és posar de relleu que un arbre de cartó reciclat pot decorar la nostra llar per a les festes nadalenques. És una opció diferent a l’arbre natural.

    Concurs d’Instagram #avetdecartrolldv

    Fes una foto del teu avet de cartró decorat i penja-la a Instagram amb l’etiqueta #avetdecartrolldv entre el 4 al 10 de gener de 2021. La finalitat del concurs és seleccionar les millors fotografies d’aquests avets de cartró que hem decorat per les festes.

    El premi a la fotografia seleccionada serà un lot de llibres relacionats amb la temàtica, els arbres i la seva vida.

  • Segon debat educatiu amb la M.Jesús Comellas i la Pilar Garcia

    22/11/2019

    Ahir, dijous 21 a les 9 del vespre, vam trobar-nos de nou en la segona sessió de l'espai de debat educatiu. De nou vam comptar amb un bon nombre d'assistència i la participació va ser rica i entusiasta. Érem un total de 31 persones, la majoria mares i pares, direccions i docents dels centres educatius, EB, escoles de primària i Institut., una agent de la policia local, la psicopedagoga i tècniques municipals. Vam comptar amb la presència de l'Alcaldessa i regidora d'Educació que va donar de nou la benvinguda a l'espai i a les noves incorporacions. Es va treballar en grups i es va posar en comú com definiríem l'autonomia. Vam ser aportacions interessants i riques que ens serveixen per a reflexionar i acompanyar-nos en aquesta mirada educativa a nivell local.

  • Dia Internacional de l’eliminació de la violència envers les dones

    25/11/2019

    La Commemoració ha començat amb la lectura del Manifest unitari, seguidament els/les alumnes de l’Institut El Vern han exposat les reflexions envers la necessitat d’eradicar la violència i lluitar per unes relacions igualitàries. A continuació, la FIRA DE L’AMOR, amb atraccions què a més de divertides ens han fet reflexionar sobre els mites de l’amor romàntic.

  • Lliçà de Vall se suma a #UnArbolPorEuropa

    25/11/2019

    L’Ajuntament de Lliçà de Vall s’ha sumat a la cam­panya #UnArbolPorEuropa de l’associació juvenil Equipo Euro­pa, que promou la sostenibilitat local a través dels joves. L’alcal­dessa, Marta Bertran, i alumnes d’El Vern van plantar un arbre a la plaça de la Vila per adherir-se a la campanya i al manifest que busca el suport de tots els alcal­des. L’arbre que es va plantar és un Ginkgo biloba, l’espècie que va brotar en poc menys d’un any a pocs quilòmetres d’on va escla­tar la bomba d’Hiroshima. Per això, s’ha convertit en símbol de curació i resistència. L’acte es va fer coincidir, el 23 de novembre, amb la Setmana europea de prevenció de residus i el Mercat de 2a mà.

Darrera actualització: 29.03.2017 | 12:33

Opcions