Hemeroteca de notícies i agenda

  • Tarda de quinto al Casal Social

    19/11/2016

    Vine a passar una tarda divertida al Casal!
    Premi: 1 línia una beguda i el Quinto un berenar al Casal Social.
    Lloc: Casal Social
    Hora: 18h
    Organitza: Benestar Social

  • Dia Internacional per a l'eliminació de la violència envers les dones

    25/11/2016

    En commemoració del “Dia Internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones”, el proper divendres, dia 25 de novembre, a les 12:00 h, us convoquem a la concentració que es portarà a terme a la plaça de La Vila, on es celebraran els actes institucionals i les activitats preparades per l’alumnat de l’IES El Vern per manifestar el nostre rebuig a la violència vers les dones.

  • Presentació del llibre "25 anys de Biblio"

    25/11/2016

    Presentació del llibre que s’ha fet per celebrar els 25 anys de la Biblioteca on han col•laborat escriptors i il•lustradors que hi estan vinculats
    Lloc: Biblioteca
    Hora: 19,30h
    Organitza: Biblioteca

  • Sopar Solidari

    26/11/2016

    L’Associació de Voluntaris organitza un any més el sopar solidari, els diners recaptats aniran destinats a Metges sense fronteres.
    Lloc: Casal Social
    Hora: 21h
    Preu: 10€
    Observacions: Cal comprar el tiquet al Bar del Casal Social fins el dia 25 de novembre.
    Organitza: Associació de Voluntaris

  • Balls de Saló

    27/11/2016

    Ballades
    Lloc: Casal Social
    Hora: 17.45h
    Organitza: Amics dels Balls de Saló

  • Xerrada: Els subministraments de la llar

    29/11/2016

    El proper dimarts 29 de novembre a les 17h a la Sala de Plens, xerrada sobre Els subministraments a la llar. La finalitat de la xerrada és donar a conèixer els avantatges i inconvenients de les diferents ofertes dels submnistraments de la llar (llum, aigua i gas), així com facilitar eines per preveure enganys en la seva contractació.

  • Trobada del grup de suport a la lactància materna

    30/11/2016

    Un espai de diàleg per a totes les dones que vulguin conèixer de prop els avantatges i beneficis de la lactància materna, per tal que puguin compartir les seves experiències, les seves inquietuds, els seus dubtes i, entre totes, ens puguem ajudar a assolir un alletament feliç. en
    Lloc: Centre Cívic Can Magarola
    Hora: de 17 a 18.30h
    Inscripció: Inscripcions a maresdorient@gmail.com
    Organitza: Mares d’Orient, grup de suport a la lactància materna

Darrera actualització: 29.03.2017 | 12:33

Opcions