Hemeroteca de notícies i agenda
Acte d'inauguració del nou edifici de l'escola els Vinyals
02/04/2016Amb la Consellera d'Ensenyament Meritxell Ruiz, i l'alcalde de Lliçà de Vall, Josep Serra.
Lloc: Escola Els Vinyals
Hora: 12hTarda de quinto al Casal Social
02/04/2016Vine a passar una tarda divertida al Casal!
Premi: 1 línia una beguda i el Quinto un berenar al Casal Social.
Lloc: Casal Social
Hora: 18.00h
Organitza: Benestar SocialExcursió: Gran festa de la Calçotada
03/04/2016Lloc: El Celler de la Secuita
Hora: 8h
Inscripcions: dimarts 29 de març
Preu: 25€
Organitza: Associació de Gent Gran La Tardor Activa – Antoni Tejerina 93 843 65 29II torneig mixte de pàdel
03/04/2016Vine amb la teva parella a practicar l’esport que està més de moda en aquests moments!!
Dos categories. Welcome pack i dinar inclòs amb el preu.
Lloc: Argelagues Sport Club
Hora: de 9 a 16h
Organitza: Sport Club ArgelaguesServei d'orientació i assessorament sociolaboral per a joves
07/04/2016Entrevistes personalitzades d’aproximadament 45 minuts per a orientar i assessorar a joves en l’elaboració i millora de la presentació del currículum, com afrontar una entrevista de feina, com cercar ofertes de feina en pàgines web especialitzades, com emprendre una iniciativa i per a resoldre qualsevol dubte relacionat amb la recerca de feina i amb el món laboral
Lloc: Casal de Joves El Kaliu
Hora: Cada dos dijous de 16 a 20h
Inscripció: Sí, cal reservar hora
Material: Currículum Vitae
Organitza: Casal de Joves El Kaliu, en conveni amb el Consell Comarcal del Vallès OrientalXerrada a l'entorn del tema de l'obra Per un sí o per un no
07/04/2016És important tenir una bona comunicació per a evitar conflictes? Una paraula de més o mal expressada pot generar males interpretacions i obrir ferides que després costen de tancar.
A càrrec de Mireia Soro, (sòcia fundadora de CreixEment, que després de 20 anys treballant a la banca va donar un gir professional a la seva carrera per a orientar-se cap al desenvolupament personal i la millora de la situació professional de les persones. Actualment és Coach professional, Màster practitioner PNL, certificada en les metodologies coaching Wingwave i Lego Serious Play, i facilitadora Psych-k.) ens dóna algunes de les claus per evitar que això passi i per ajudar-nos a tenir una comunicació més encertada i fluida.
Lloc: Biblioteca Municipal
Hora: 20.30h
Organitza: Regidoria de CulturaXocoKànima
08/04/2016Xocolatada amb melindros organitzada pel grup de joves que participa del projecte Kànima
Lloc: Casal de Joves El Kaliu
Hora: 17.30h
Preu: Bo d’ajut per a la discoteca Kànima de final de curs
Organitza: Joves del projecte Kànima