Hemeroteca de notícies i agenda

  • Jugem a Scrabble

    09/01/2019

    Comencem a jugar!

  • Oficina d'informació al consumidor

    10/01/2019

    Atendre consultes directament als ciutadans

  • Classes de Hip-Hop

    10/01/2019

    Una hora de classe pràctica amb un professional especialitzada en aquest estil de ball. Per desenvolupar el ritme, fluïdesa, tonicitat i flexibilitat, entre altres aptituds i actituds que requereix el Hip-Hop.
    Observacions: A partir de 12 anys
    Inscripció: A l'OAC de l'Ajuntament

  • Americanes de reis

    12/01/2019

    Trobada de noies per fer patits de pàdel
    Hora: de 10.30 a 13 h
    Preu: 10€
    Observacions: Inclou 2 hores de partits, 1 beguda, tapes i detall per les guanyadores

  • Tarda de quinto

    12/01/2019

    Vine a passar una tarda divertida!
    Premi: Per una línia, una beguda. I amb el Quinto, un berenar!

  • 36a Trobada de Corals de la Vall del Tenes

    12/01/2019

    Trobada anual de germanor amb la Coral Sant Vicenç de Riells del Fai, Coral l’Amarant de Bigues, Coral lo Lliri de l’Ametlla del Vallès, Coral Santa Eulàlia de Santa Eulàlia de Ronçana, Coral l’Aliança de Lliçà d’Amunt i Coral Lliçà de Vall.

     

  • Balls de Saló

    13/01/2019

    Ballades amb bona companyia

  • Arriba al CAP Lliçà de Vall l’exposició itinerant sobre les voluntats anticipades

    14/01/2019

    Aquesta exposició organitzada per l’Institut Català de la Salut pretén apropar a la ciutadania aquesta eina per decidir amb autonomia sobre la seva pròpia salut

    El centre d’atenció primària de Lliçà de Vall acollirà des del proper dilluns 14 de gener una exposició itinerant sobre la declaració de voluntats anticipades.

    L’objectiu de l’exposició és sensibilitzar tant els professionals sanitaris com la població en general de tot el territori sobre el dret d’autonomia del pacient i la utilitat de deixar redactat un document on s’explica quin tractament mèdic es vol rebre per endavant.

    Les voluntats anticipades són instruccions que una persona major d’edat i en plenes facultats pot donar al seu metge per fer constar quin tipus d’atenció mèdica voldria rebre al final de la vida en el cas de trobar-se en una situació d’incapacitat per prendre decisions i comunicar-se.

    Els interessats que s’apropin podran informar-se a través d’uns suports verticals sobre què són aquestes voluntats i el document que les recull, qui el pot fer i què es necessita per elaborar-lo. A més, aquesta exposició permet obrir un espai de reflexió sobre el dret a una mort digna i el principi ètic i legal de l’autonomia del pacient.

    L’exposició estarà instal·lada al CAP Lliçà de Vall fins el proper 27 de gener.

Darrera actualització: 29.03.2017 | 12:33

Opcions