Hemeroteca de notícies i agenda

  • Trobada d'equips de govern de la Mancomunitat

    20/02/2020

    Els equips de govern dels municipis que conformen la Mancomunitat de la Vall del Tenes van celebrar una primera trobada, el passat 13 de febrer, per conèixer-ne serveis, projectes i línies d’actuació, i per potenciar la cohesió entre els Consistoris.

    La primera trobada d’equips de govern de la Mancomunitat de la Vall del Tenes tenia dos objectius: per una banda, exposar tots els serveis de la Mancomunitat, explicar els projectes que s’estan treballant i mostrar les línies  en què s’emmarquen les accions de la Mancomunitat; i, per altra banda, generar un espai de trobada i relacional entre els diferents consistoris.

  • Tallers del Kaliu: Dansa Urbana

    20/02/2020

    Gaudeix d’una hora sense parar de ballar els diferents estils de la Dansa Urbana.
    Hora: 
    - De 17h 18h  (de 12 a 16 anys)
    - De 18h a 19h (majors de 16 anys)

  • Tallers del Kaliu: Salsa +18

    20/02/2020

    Salsa en línia, nivell d'iniciació. Inscripcions obertes

     

  • Espai de debat educatiu

    20/02/2020

    Parlem d'educació amb famílies, educadors, personal sanitari i altres agents que incideixen en l'educació dels nostres infants, adolescents i joves (0-18) per consensuar criteris d'actuació i millora de la coherència educativa.
    Organitza: Regidoria d'Eduació

  • Cursos gratuïts del SEOVT: Revisa el teu currículum

    21/02/2020

    Segona part del taller “Currículum eficient” en el qual treballarem els últims detalls d’aquesta eina imprescindible en la  nostra recerca de feina.
    Preu: Gratuït
    Inscripció: Trucant al 938415812
    Organitza: SEOVT

  • Dia Internacional de la llengua materna

    21/02/2020

    Preparem una pancarta amb un missatge escrit en diferents llengües.
    Organitza: Servei de Joventut

  • Tallers del Kaliu: Zumba +18

    21/02/2020

    Activitat aeròbica que combina ball i tonificació

     

  • I Els Divendres... Teatre!

    21/02/2020

    I els divendres... Teatre!
    Instruccions per a no tenir por si ve la Pastora. Dramatúrgia: Núria Vizcarro Direcció: Joan M.Albinyana

    La memòria de la Pastora, “una dona repel·lent, lèsbica i sanguinària, amb instints de hiena”, anomenada Teresa i també anomenat Florencio, està escrita als marges dels llibres d’història. Aquesta obra parla de Florencio Pla Meseguer, la Pastora, però també de totes les persones que han viscut al marge, per pobres, per diferents, per qüestions de gènere.

    Lloc: Sala d’Actes del Casal Social
    Hora: 21.15 h
    Preu: 6€. Club Teatre i Butaca Jove 4€
    Novetat: Tiquet “ Sopar al teatre” 10€ (inclou sopar informal i col·lo­qui amb els actors i les actrius). Cal fer reserva a Can Magarola 
    lldv.canmagarola@llissadevall.cat
    Organitza: Regidoria de Cultura

Darrera actualització: 29.03.2017 | 12:33

Opcions