Hemeroteca de notícies i agenda
Campanya de Donació de Sang
22/10/2019El Banc de Sang i Teixits de Catalunya durà a terme una nova campanya de donació de sang.
La donació de sang és un acte solidari i de participació ciutadana. Pot donar sang qualsevol persona sana entre 18 i 70 anys que pesi més de 50 quilos.
Renovació i recollida del DNI
23/10/2019Renovació del Document Nacional d’Identitat. Recollida: 30 d'octubre
Preu: 13€ ( gratuït família nombrosa)
Inscripció: Trucant prèviament a la Policia Local (93 844 54 54)
Organitza: Gestionat per la Policia Local.Festa de la Castanyada de la Gent Gran
23/10/2019Preu: 2 €. Venda de tiquets del 14 al 22 d'octubre a l'Ajuntament i a Can Magarola
Activitats del Kaliu: Taller de cuina
23/10/2019Cada dimecres del mes, els joves gaudeixen de l'elaboració d'un plat diferent, amb l'ajuda i l'experiència d'una cuinera professional. Aprenent i creant aquestes elaboracions de manera conjunta per tal que un cop vivenciat les puguin reproduir autònomament quan vulguin. Des de Joventut s'aposta per una cuina saludable i vegetariana, i demostrar que es pot menjar bé i que sigui deliciós!
En record de les víctimes de les inundacions a Catalunya
24/10/2019L’Ajuntament de Lliçà de Vall mostra el seu condol i en record de les víctimes de les greus inundacions que van tenir lloc a Catalunya el dia 22 i la matinada del 23 d’octubre. La llevantada ha causat fins ara una víctima mortal i la desaparició de cinc persones.
Activitats del Kaliu: Dansa Urbana
24/10/2019Gaudeix d’una hora sense parar de ballar els diferents estils de la Dansa Urbana.
Hora:
- De 17h 18h (de 12 a 16 anys)
- De 18h a 19h (majors de 16 anys)Espai de debat educatiu, EDE. Parlem d’educació? Amb M Jesús Comellas i Pilar Garcia
24/10/2019Els Espais de Debat Educatiu (EDE) en el municipi ofereixen a les famílies, mestres i educadors, responsables d'entitats socioeducatives, responsables dels serveis de pediatria, tècnics municipals i altres, la possibilitat de reflexionar i debatre aspectes importants de l'educació, com l’autonomia, normes i límits, rol de l’adult, etc.