Hemeroteca de notícies i agenda
Ban - Convocatoria Sessió Extraordinària del Ple
16/07/2019Es dona coneixement que es convoca la sessió Extraordinària del Ple de l'Ajuntament el dia 16 de juliol de 2019 a les 20.00h, a la sala de plens de la Casa de la Vila.
Risoteràpia per a gent gran
17/07/2019Vine a passar una bona estona i a descubrir el riure com a teràpia!
Activitat gratuïta adreçada a la gent gran del municipi.
Camp de treball Juvenil a Can Coll de Lliçà de Vall
18/07/2019Des del 14 al 28 de juliol 24 joves, d’entre 14 i 17 anys, es troben en un camp de treball a Lliçà de Vall. Es troben instal·lats a les instal·lacions del Centre Educatiu Els Vinyals, algunes activitats les realitzen al Kaliu (els àpats i el treball informàtic) i el treball pròpiament dit el porten a terme a Can Coll. L’àrea de Joventut coordina el desenvolupament d’aquest projecte en el nostre municipi en col·laboració amb l’àrea de Cultura, Biblioteca i d’Educació i, a nivell més tècnic, amb l’Arxiu Municipal i l’àrea de Medi Ambient.
El camp de treball és una proposta pensada per passar uns dies d'estiu amb plena convivència amb nous companys/es tot treballant en una temàtica comuna: la recuperació del patrimoni cultural d’un immoble catalogat com a BCIN (Bé Cultural d’Interès Nacional): Can Coll . Una bona manera de passar un estiu compromès i atractiu.
Totes les activitats que es realitzen estan emmarcades en un centre d’interès o fil conductor, que és l’eix de motivació de les activitats. En aquest cas, el fil conductor serà la catalogació d’objectes, documents i vegetació de la Masia Can Coll.
Descripció de la feina tècnica:
- Distribució de les tasques en tres grups:
- Tractament d’objectes a l’edifici annex a la masia de Can Coll.
- Tractament dels documents dipositats a les golfes de la masia de Can Coll.
- Descripció i catalogació de la vegetació.Descripció de les diferents activitats del camp de treball a Can Coll.
- Triatge d’objectes i documents antics (S. XIX i XX).
- Classificació i ordenació d’objectes i documents.
- Fotografiar objectes, documents i vegetació.
- Elaboració de l’inventariar dels objectes i dels documents trobats.
- Muntatge.
- Muntatge d’una exposició amb els objectes, els documents i la vegetació catalogats (activitat per a la difusió del patrimoni cultural de Can Coll).Per finalitzar el dia 28 de juliol s’inaugurarà l’Exposició de Patrimoni Cultural i Vegetal de Can Coll elaborada per els joves del Camp de Treball.
Cursos gratuïts del SEOVT: Practica les proves de selecció
19/07/2019Realitzarem una simulació d’un procés de selecció treballant les diverses proves que t’hi pots trobar (test, dinàmica grupal i entrevista de feina)
Preu: Gratuït
Inscripció: Trucant al 938415812
Campanya especial donació de sang Estiu 2019
23/07/2019En aquesta campanya també pots donar plasma, però cal que reservis hora escrivint-nos a plasma@bst.cat o trucant al 935573630.
Arrancada la pancarta dels pressos polítics
24/07/2019Us informen que durant la nit passada la pancarta que penjava de la façana del nostre Ajuntament i que reivindica la llibertat dels presos polítics ha sigut arracanda. Des del l'Ajuntament us informen que demà és farà la denúncia corresponent davant els organismes competents i que ens aquest moments encara ningú ha reinvidicat públicament aquesta acció contra la llibertat del presos polítics.
Exposició de patrimoni cultural i vegetal de Can coll
28/07/2019El dia 28 de juliol s’inaugurarà l’Exposició de Patrimoni Cultural de Can Coll elaborada per els joves del Camp de Treball.
Ban - Convocatoria Sessió Extraordinària del Ple
28/07/2019Es dona coneixement que es convoca la sessió Extraordinària del Ple de l'Ajuntament el dia 30 de juliol de 2019 a les 20.00h, a la sala de plens de la Casa de la Vila.