Oficina d'atenció ciutadana
Servei que s'encarrega de donar informació, ajuda i orientació a la ciutadania, empreses i entitats locals que requereixen realitzar tràmits o altres actuacions amb les administracions públiques.
Qui ho pot sol·licitar:
La ciutadania en general
Línies de servei que es presten:
- Informació general
- Tramitació
- Suport a la tramitació electrònica
- Gestió del Padró Municipal d'Habitants
- Registre General Muncipal
- Obtenció de certificats electrònics idCAT
- Atenció telefònica
Contacte
- Atenció presencial: Plaça de la Vila, s/n, de dilluns a divendres de 8:30 a 14:30h
- Atenció telefònica: 938439000, de dilluns a divendres de 8:30 a 14:30h; a les tardes cal sol·licitar cita prèvia al telf. 938439000 o per correu electrònic a lldv.recepció@llissadevall.cat
- Correu electrònic: lldv.recepció@llissadevall.cat
- Tràmits a la seu electrònica: https://seu.llissadevall.cat
Regidoria responsable:
Alcaldia
Quin cost té:
Servei gratuït
Darrera actualització: 17.11.2025 | 11:54