L'Arxiu Municipal fa una crida a la ciutadania per recollir documents, fotografies i objectes de la història de Lliçà de Vall

Dimecres, 5 d’agost de 2026

Amb el material que s'aporti, el CER Licano Subteriore i l'Arxiu Municipal prepararan una exposició dins del programa del 30è aniversari del servei

 

Amb motiu de la celebració dels 30 anys de l'Arxiu Municipal de Lliçà de Vall, l'Ajuntament anima la ciutadania a participar activament en la recuperació de la memòria del poble aportant tot tipus de material relacionat amb la seva evolució històrica.

Es busquen fotografies, vídeos, documents, objectes, rècords i qualsevol element que ajudi a explicar la història de Lliçà de Vall. Petits o grans, aquests testimonis formen part del patrimoni col·lectiu del municipi, i qualsevol veí o veïna pot contribuir-hi.

Tot el material recollit servirà per organitzar una exposició conjunta del CER Licano Subteriore i l'Arxiu Municipal, que es podrà visitar de l'octubre fins al 12 de desembre, dins del programa d'actes commemoratiu "30 anys d'Arxiu Municipal de Lliçà de Vall".

On i quan portar el material

Les persones interessades a aportar documentació poden fer-ho en dos punts:

  • Sala del Lledoner (Can Coll): els dimecres, de 18 a 19 h (durant l'agost, tancat).
  • Arxiu Municipal de Lliçà de Vall: de dimarts a divendres, de 9 a 14 h (durant l'agost, obert).

Exposició "Història de la Festa Major de Lliçà de Vall"

Paral·lelament als actes del 30è aniversari, actualment es pot visitar l'exposició "Història de la Festa Major de Lliçà de Vall", estrenada l'1 de juliol.

La mostra es podrà veure tots els dimecres de setembre, de 18 a 19 h, fins al 20 de setembre. Durant el mes d'agost romandrà tancada.

Darrera actualització: 30.07.2026 | 13:38