El grup motor de comerç de Lliçà de Vall engega una activitat per a què els infants donin la seva opinió del comerç local

Divendres, 31 de març de 2023

Fins l'11 d'abril, els nens i nenes poden fer arribar els seus dibuixos, escrits i relats als comerços participants

El grup motor de comerç de Lliçà de Vall vol saber què pensen els més menuts sobre el comerç del nostre poble. És per això que des d'ahir i fins el pròxim 11 d'abril, els nens i nenes d'entre 3 i 15 anys podran expressar la seva opinió a través de dibuixos, escrits o relats per dir-hi la seva. 

Podreu portar els dibuixos o escrits als comerços participants a la campanya, que quedaran identificats per un cartell visible de la campanya a l'aparador o a la porta. Els mateixos hauran d'estar fets amb la làmina oficial del concurs. El jurat farà la seva deliberació els dies 20 i 21 d'abril, i durant els actes de Sant Jordi, el dia 23, es coneixeran els guanyadors de cadascuna de les quatre categories (de 3 a 5, de 6 a 8, de 9 a 11 anys i de 12 a 15 anys). 

En acceptar les bases i la participació, s'accepta la reproducció dels dibuixos i escrits a les xarxes socials amb hashtags com ara #TuetsLliçàdeVall i #TuetslesBotiguesquemésTestimes

Adjunt a aquesta notícia trobareu les bases del concurs.

Darrera actualització: 31.03.2023 | 15:58