Ajuts de menjador escolar 2020 - 2021

Diumenge, 5 de juliol de 2020

Els terminis per sol·licitar els ajuts de menjador escolar per al curs 2020/2021 s’inicien dilluns 6 de juliol  i finalitzen divendres 24 de juliol.

Es poden sol·licitar ajuts de menjador escolar per Educació Infantil (P3, P4 i P5), per Educació Primària i per Educació Secundària Obligatòria pel curs 2020/2021.

El tràmit es realitzarà telemàticament a través del web de l’Ajuntament www.llissadevall.cat.

Aquelles famílies interessades en sol·licitar ajuts i no tinguin possibilitat de realitzar-ho telemàticament, hauran de demanar cita prèvia a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament al  938 439 000. Aquell dia és imprescindible portar tota la documentació necessària.

Per poder accedir a l'ajut de menjador, els ingressos econòmics màxims, tot i que no impliquen la concessió del mateix, són els aprovats a les bases de  l’Ajuntament de Lliçà de Vall (bases que es poden consultar al web de l’Ajuntament www.llissadevall.cat).”

Per poder fer el tràmit heu de fer un clic a l'enllaç de tràmits i gestions, anar a l'apartat de benestar social i allà trobareu el tràmit d'ajuts de menjador

Darrera actualització: 7.07.2020 | 18:00