Adjudicació del servei d’esporga
L’Ajuntament ha adjudicat per concurs públic a l’empresa Naturalia Jardiners el servei d'esporga de l'arbrat viari i dels espais verds. Naturalia Jardiners compta amb una llarga trajectòria d'experiència acreditada en treballs d'arboricultura en diferents municipis.
A aquesta dilatada experiència, també es suma altres acreditacions com ara l'ISO 14001 en Gestió Ambiental, l'ISO 9001 en Gestió de la Qualitat, i el Segell Arboleda, que és el primer segell de qualitat que certifica les bones pràctiques en treballs d'arboricultura. Les feines assignades són el manteniment anual de l'arbrat viari i part de l'arbrat dels espais verds del municipi. També realitzarà tres revisions anuals dels plataners del Passeig de l'Església, atès que es considera necessari fer un seguiment més específic d'aquest arbrat.
L'empresa aporta una sèrie de millores, com ara la neteja anual dels escocells de l'arbrat viari o la realització d'un informe anual de risc i de l'estat sanitari de l'arbrat objecte del servei adjudicat.