A l'Ajuntament us ensenyem a fer tràmits telemàtics
Dimarts, 26 de setembre de 2023 a les 14:14
L'Oficina d'Atenció a la Ciutadania disposa d'un terminal on s'ensenyarà a la població a fer tramitació online
L'Ajuntament de Lliçà de Vall posa a disposició de la ciutadania un nou servei. Es tracta d'una formació senzilla sobre tramitació telemàtica.
Totes aquelles persones que tinguin dificultats a l'hora de fer tràmits a través de la Seu Electrònica de l'Ajuntament, poden venir a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC) en l'horari d'atenció al públic i allà se'ls explicarà el funcionament i els passos bàsics a seguir per realitzar el tràmit.
Cal tenir en compte, però, que per a realitzar tràmits telemàtics és necessari el certificat digital personal, amb la qual cosa, el tràmit no es podrà realitzar in-situ, sinó que simplement serà una píndola formativa per a futures ocasions.