Nova convocatòria d'ajudes

Convocatòria d'ajudes

l’Ajuntament de Lliçà de Vall ha obert una nova convocatòria d’ajudes destinades a establiments i activitats del sector comercial o de serveis i per autònoms de diferents àmbits afectats econòmicament per la pandèmia. La convocatòria també inclou subvencions per a la posada en funcionament de noves activitats des de gener de 2020

La convocatòria consta de 3 línies d’ajudes:

  1. Subvencions, en règim de concurrència no competitiva, per al suport i la reactivació d’establiments comercials i de serveis afectats econòmicament per la covid-19.
  2. Subvencions, en règim de concurrència no competitiva, per a professionals autònoms de diferents àmbits afectats econòmicament per la covid-19.
  3. Subvencions, mitjançant el procediment de concurrència no competitiva, a persones de Lliçà de Vall que s’estableixin com autònomes, professionals i comerços en la posada en marxa de la seva activitat econòmica.

Som conscients de la importància del teixit comercial i de serveis del poble i és per això que seguim treballant en diferents línies de promoció i suport als establiments de proximitat de Lliçà de Vall.

El període de presentació és del 21  d'abril al 2 de juny, ambdós inclosos. Consulta les bases i presenta la documentació requerida amb certificat digital o presencialment a l'OAC.


1. Subvencions, en règim de concurrència no competitiva, per al suport i la reactivació d’establiments comercials i de serveis afectats econòmicament per la covid-19.

Bases
Sol·licitud


2. Subvencions, en règim de concurrència no competitiva, per a professionals autònoms de diferents àmbits afectats econòmicament per la covid-19.

Bases
Sol·licitud


3. Subvencions, mitjançant el procediment de concurrència no competitiva, a persones de Lliçà de Vall que s’estableixin com autònomes, professionals i comerços en la posada en marxa de la seva activitat econòmica. (El període de presentació és del 21 d'abril fins al 30 de desembre, ambdos inclosos o fins que s'esgoti la partida pressupostària).


Bases
Sol·licitud
 

PRESENTACIÓ:

Amb Certificat Digital: 
Per poder fer el tràmit virtual heu d'omplir la sol·licitud, emplenar-la i adjuntar-la a la Instància Genèrica de la SEU Electrònica enllaç adjuntant també tota la documentació requerida escanejada o fotografiada.
Passos a seguir: SEU Electrònica enllaç, Ajuntament, Instància Genèrica i allà podreu omplir la Instància Genèrica (tramitar) i adjuntar la sol·licitud i documentació escanejada o fotografiada.

Presencialment:
Portar el full de la sol·licitud omplert i imprès amb la documentació fotocopiada i presentar-la al Registre de l'Ajuntament (Oficina d'Atenció al Ciutadà)
Horari: De dilluns a divendres de 8.30h a 14.30h

Darrera actualització: 17.06.2021 | 10:23
Darrera actualització: 17.06.2021 | 10:23